položek
s DPH
  • Zobrazit

Brand New

čeština Jazyk
0195844Kód:
9788075290472EAN:
978-80-7529-047-2ISBN:

SLOVART

Výrobce:
Skladem u dodavatele (dodání 1 - 7 dnů)
299  / ksBěžně s DPH:
269  / ksCena s DPH:
Ušetříte: 30  / ks (10,0%)
Množství:
ks Hlídat zboží na pokles ceny
Brand New

Popis: Brand New

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu.


KATEGORIE

Mohlo by vás zajímat
Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

Platební metody

FastCentrik® - Pronájem e-shopu

Provozovatel: Knihkupectví Daniela, Masarykovo nám. 100, 256 01 Benešov
Telefon: 605 214 340      obchod@knihkupectvidaniela.cz
www.knihkupectvi-daniela.cz
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


JavaScript musí být povolen