Oblíbené (0)
Košík
je prázdný
česky
Nakoukni do knihy

E-kniha Marketing v cestovním ruchu

Dagmar Jakubíková

Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání

EbookE-kniha / Ebook [epub|mobi|pdf]
Manual Návod na stažení e-knihy

No Print E-knihy nelze tisknout!

Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0
314

Ihned ke stažení

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu.
Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.
EAN9788024742090
ISBN978-80-247-4209-0
Dostupné formátyepub|mobi|pdf
Datum vydání2012
Vazbae-book
Počet stran:320
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky