Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

E-kniha Marketingový výzkum

Radek Tahal

Postupy, metody, trendy, 2. vydání

EbookE-kniha / Ebook [epub|mobi|pdf]
Manual Návod na stažení e-knihy

No Print E-knihy nelze tisknout!

Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0
416

Ihned ke stažení

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.

EAN9788027135356
ISBN978-80-271-3535-6
Dostupné formátyepub|mobi|pdf
Datum vydání2022
Vazbae-book
Počet stran:296
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky