položek
s DPH
  • Zobrazit

Intuitivní marketing pro 21. století

čeština Jazyk
0200224Kód:
9788072613991EAN:
978-80-7261-399-1ISBN:

Management Press

Výrobce:
Skladem u dodavatele (dodání 1 - 7 dnů)
289  / ksBěžně s DPH:
246  / ksCena s DPH:
Ušetříte: 43  / ks (14,9%)
Množství:
ks Hlídat zboží na pokles ceny
Intuitivní marketing pro 21. století

Popis: Intuitivní marketing pro 21. století

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě. Dlouhou dobu se nás autoři velkých knih o marketingu snažili přesvědčit, že k jeho řádnému použití jsou zapotřebí desítky profesionálních pracovníků, služby globální reklamní agentury a hlavně hodně peněz. Podnikatelská praxe však ukazuje, že zákazníkům je celkem jedno, jestli máte miliony na reklamu nebo ne a je-li to, co používáte, korektním marketingem podle učebnice.


KATEGORIE

Mohlo by vás zajímat
Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

Platební metody

FastCentrik® - Pronájem e-shopu

Provozovatel: Knihkupectví Daniela, Masarykovo nám. 100, 256 01 Benešov
Telefon: 605 214 340      obchod@knihkupectvidaniela.cz
www.knihkupectvi-daniela.cz
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


JavaScript musí být povolen