Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Hráč versus příšery - K čemu slouží monstra v počítačových hrách

Jaroslav Švelch
Cena v prodejně: 329 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-33
296

U dodavatele

360-370ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí po 13.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání út 14.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApo 13.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčút 14.5
Balíkovna79 Kčút 14.5
Zásilkovna69 Kčút 14.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčút 14.5
Zásilkovna SK95 Kčst 15.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 13.5
WEDO doručení na adresu65 Kčút 14.5
Zásilkovna - domů99 Kčút 14.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčút 14.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 15.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Už od počátků počítačových her v nich příšery hrály klíčovou roli. Fungují zde jako nebezpečí, kterému je třeba se vyhnout, jako bossové úrovní, které je třeba porazit, nebo jako cíle, které je třeba zničit, abyste získali body navíc. Proč je ale postava příšery ve hrách tak důležitá a jak počítačové hry formovaly koncepty monstrozity v naší kultuře? Ve snaze odpovědět na tyto otázky zkoumá kniha Hráč vs. příšery uplynulé půlstoletí příšer ve hrách od draků z prvních stolních her na hrdiny a pixelových mimozemšťanů ze Space Invaders až po zdeformované mutanty z The Last of Us či bizarní bestie z Bloodborne a odhaluje jejich společné rysy. Na příkladech monster všemožných typů zkoumá Jaroslav Švelch umění designu příšer a vliv, který na něj měla mytologie, výtvarné umění, populární kultura a stolní RPG hry. Zároveň ukazuje, že počítačové hry navazují na studenoválečnou koncepci jasně definovaných, vypočitatelných nepřátel a zobrazují monstra jako postavy, které jsou nenapravitelně zlé, ale přitom nevyhnutelně vždy porazitelné. Na jednu stranu vysvětluje, v čem jsou takto zjednodušené herní příšery přitažlivé, ale zároveň také zkoumá, jak by se toto médium mohlo dál rozvíjet, aby nabídlo i nuancovanější podoby monstrozity.
EAN9788074704925
ISBN978-80-7470-492-5
Rozměry215 x 145 x 15 mm
Datum vydání04. 04. 2024
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:192
Nakladatelství:AKROPOLIS
Jazyk:česky