Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Jaroslava Kynclová
Cena v prodejně: 179 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-18
161

U dodavatele

30-40ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí čt 9.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání pá 10.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAčt 9.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpá 10.5
Balíkovna79 Kčpá 10.5
Zásilkovna69 Kčpá 10.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpá 10.5
Zásilkovna SK95 Kčpo 13.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kččt 9.5
WEDO doručení na adresu65 Kčpá 10.5
Zásilkovna - domů99 Kčpá 10.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpá 10.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 13.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
EAN9788073730611
ISBN978-80-7373-061-1
Rozměry210 x 150 x 10 mm
Hmotnost200
Datum vydání01. 09. 2009
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:152
Nakladatelství:FORTUNA
Jazyk:česky