Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Psychologie reklamy
Jitka Vysekalová50-60ks na objednávku.
K vyzvednutí zítra 13:00
od 59 Kč, dodání čt 2.5
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | zítra | |
Výdejní místa | ||
WEDO Pobočky, AlzaBox | 59 Kč | čt 2.5 |
Balíkovna | 79 Kč | čt 2.5 |
Zásilkovna | 69 Kč | čt 2.5 |
Česká pošta - Balík Na poštu | 99 Kč | čt 2.5 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | pá 3.5 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | zítra |
WEDO doručení na adresu | 65 Kč | čt 2.5 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | čt 2.5 |
Česká pošta - Balík Do ruky | 119 Kč | čt 2.5 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | pá 3.5 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
- Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
- Co se mu líbí a co naopak odmítá?
- Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
- Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?
Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
EAN | 9788027136544 |
---|---|
ISBN | 978-80-271-3654-4 |
Rozměry | 247 x 173 x 20 mm |
Hmotnost | 0.800000011920929 |
Datum vydání | 31. 03. 2023 |
Vazba | pevná vazba |
Počet stran: | 360 |
Nakladatelství: | Grada |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela