Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Sestavte dobrý marketingový plán

Michael Armstrong

Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů

Cena v prodejně: 299 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-30
269

U dodavatele

40-50ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí st 15.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání čt 16.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 15.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kččt 16.5
Balíkovna79 Kččt 16.5
Zásilkovna69 Kččt 16.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kččt 16.5
Zásilkovna SK95 Kčpá 17.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 15.5
WEDO doručení na adresu65 Kččt 16.5
Zásilkovna - domů99 Kččt 16.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kččt 16.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 17.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání.

Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu.

Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k porozumění plánovacímu procesu. Když si knihu přečtete, rozšíříte svoje poznatky o principy plánování a budete schopni vypracovat podklady potřebné k sestavení jakéhokoli typu marketingového plánu.

Příručku lze užít mnoha způsoby:

  • k přípravě jednotlivých marketingových plánů;
  • jako průvodce pro individuální studium;
  • jako učebnici pro skupinová cvičení v kurzu marketingu k problematice marketingového plánování.

Kniha poskytuje nejen otázky, ale i odpovědi na ně, protože na jejím konci je uveden celý dokončený marketingový plán fiktivní firmy.

EAN9788075086242
ISBN9788075086242
Rozměry217 x 139 x 10 mm
Hmotnost280
Datum vydání23. 10. 2020
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:176
Nakladatelství:Lingea
Jazyk:česky