Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Typologie osobnosti pro manažery - Manažerské styly, rozhodování, komunikace, konflikty, týmová práce...

Michal Čakrt
Cena v prodejně: 499 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-50
449

Skladem (1ks)

dalších 150-160ks na objednávku.

Dostupné v prodejně

K vyzvednutí zítra

Odesíláme obratem

od 59 Kč, dodání út 14.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAzítra

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčút 14.5
Balíkovna79 Kčút 14.5
Zásilkovna69 Kčút 14.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčút 14.5
Zásilkovna SK95 Kčst 15.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčzítra
WEDO doručení na adresu65 Kčút 14.5
Zásilkovna - domů99 Kčút 14.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčút 14.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 15.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí. Publikace nabízí nástroje, jak na základě poznání typů porozumět sobě samým a uvědomit si vlastní manažerský a pracovní styl, abychom mohli dobře komunikovat, řešit problémové situace, zacházet se změnami a jednat proaktivně. Schopnost vyváženě používat vlastní psychické preference a být si vědom svých odvrácených, méně vyvinutých stránek je prvním krokem k spokojenosti a úspěchu. Potom budeme moci lépe chápat a přijímat i druhé, např. kolegy, nadřízené či členy svého týmu, a uvidíme, že to, co je jiné, není nezbytně horší, ale naopak nás může vhodně doplňovat. Poznání osobnostní typologie tedy vede k lepšímu vyladění na vzájemné schopnosti a potřeby.
PhDr. Michal Čakrt je konzultant a lektor. Je absolventem oboru sociologie a ekonomie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Manažerské a psychologické vzdělání získal na Harvard Business School v Bostonu a na University of California, Irvine. Působil v poradenské agentuře CAPA, CMC Graduate School of Business, Swiss Business School a v mnoha dalších institucích u nás i v zahraničí. Je autorem řady knih zejména na téma typologie osobnosti.
EAN9788026221333
ISBN978-80-262-2133-3
Rozměry235 x 168 x 24 mm
Datum vydání18. 04. 2024
Vazbapevná vazba
Počet stran:320
Nakladatelství:Portl
Jazyk:česky