Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Optimalizace webových stránek

neuveden
Cena v prodejně: 590 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-59
531

U dodavatele

130-140ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí zítra 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání čt 2.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAzítra

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kččt 2.5
Balíkovna79 Kččt 2.5
Zásilkovna69 Kččt 2.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kččt 2.5
Zásilkovna SK95 Kčpá 3.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčzítra
WEDO doručení na adresu65 Kččt 2.5
Zásilkovna - domů99 Kččt 2.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kččt 2.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 3.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Kniha je praktickým průvodcem, který vám pomůže podpořit růst on-line tržeb prostřednictvím experimentování a optimalizace míry konverze. Najdete zde podrobnou metodiku a know-how. Jedná se o ověřené techniky, které využívají nejúspěšnější on-line prodejci na světě. Příručka obsahuje i řadu případových studií.

Tato kniha je praktickým průvodcem optimalizací e-commerce a webových stránek, který vás krok za krokem dovede k realizaci osvědčeného přístupu používaného po celém světě. Tento přístup nepodléhá jen nejnovějším trendům, ale vznikl na základě vědeckých principů, které jsou prověřené praxí a časem.

Publikace vás spolehlivě provede celým procesem od identifikace růstových příležitostí až po jejich úspěšnou realizaci a vyhodnocení. Najdete zde podrobnou metodiku, která vám poskytne potřebné know-how pro nastartování růstu vašeho internetového obchodu.

Obsah knihy:

  • Sestavení týmu a shromáždění důkazů
  • Shromáždění dat
  • Behaviorální výzkum
  • Hlas zákazníka
  • Analýza merchandisingu
  • Vytvoření podrobného plánu experimentu
  • Od hypotézy k experimentu
  • Testování hypotézy
  • Personalizace
  • Optimalizujeme optimalizaci
  • Lidé a kultura optimalizace
  • Věda o nakupování
  • Spuštění nových webových stránek
EAN9788075087164
ISBN978-80-7508-716-4
Rozměry233 x 138 x 20 mm
Hmotnost460
Datum vydání04. 04. 2022
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:288
Nakladatelství:Lingea
Jazyk:česky