Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Strategie B2B digitálního marketingu

neuveden
Cena v prodejně: 590 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-59
531

U dodavatele

100-110ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí čt 2.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání pá 3.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAčt 2.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpá 3.5
Balíkovna79 Kčpá 3.5
Zásilkovna69 Kčpá 3.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpá 3.5
Zásilkovna SK95 Kčpo 6.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kččt 2.5
WEDO doručení na adresu65 Kčpá 3.5
Zásilkovna - domů99 Kčpá 3.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpá 3.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 6.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.

Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie.

Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede plánováním, realizací i měřením jednotlivých kanálů, platforem a technik. Nabízí také analýzu nezbytných praktik jako využití sociálních médií, optimalizace pro vyhledávače, placené vyhledávání, obsahový marketing a uživatelská zkušenost.

Kniha mimo jiné obsahuje:

  • případové studie a analýzy Airbnb, Deliveroo, Amazon, Coca-Cola a mnoha dalších, které vám pomohou porovnat vaši strategii s těmi nejlepšími
  • nejaktuálnější novinky z oblasti automatizace marketingu, zasílání zpráv a e-mailů, on-line i off-line integrace a vlivu technologií včetně umělé inteligence
  • rady a tipy týkající se ochrany dat a soukromí.
EAN9788075087140
ISBN978-80-7508-714-0
Rozměry234 x 156 x 24 mm
Hmotnost602
Datum vydání04. 04. 2022
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:384
Nakladatelství:Lingea
Jazyk:česky