Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Strategie sociálních médií

neuveden
Cena v prodejně: 590 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-59
531

U dodavatele

90-100ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí čt 2.5 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání pá 3.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAčt 2.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpá 3.5
Balíkovna79 Kčpá 3.5
Zásilkovna69 Kčpá 3.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpá 3.5
Zásilkovna SK95 Kčpo 6.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kččt 2.5
WEDO doručení na adresu65 Kčpá 3.5
Zásilkovna - domů99 Kčpá 3.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpá 3.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 6.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie.

Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy.

Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální marketingovou kampaň. Popisuje proces jejího plánování, přípravy, realizace i měření jejího přínosu.

Důraz je kladen především na tyto oblasti:

  • identifikace a zacílení na příslušný segment publika,
  • oboustranné zapojení komunity,
  • řízení pověsti firmy,
  • přítomnost na těch správných kanálech,
  • využití influencerů k podnícení aktivity.

Sociální média mohou mít dramatický dopad na váš celkový obchodní úspěch. Čím více sociální média začleníte do své obchodní strategie, tím blíže budete svým zákazníkům a tím lépe se dokážete vcítit do jejich chování, potřeb, přání a radostí. To vám poskytne konkurenční výhodu. Při jejich tvorbě strategií vám bude naše publikace spolehlivým pomocníkem a průvodcem.

EAN9788075087157
ISBN978-80-7508-715-7
Rozměry234 x 149 x 18 mm
Hmotnost438
Datum vydání04. 04. 2022
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:272
Nakladatelství:Lingea
Jazyk:česky