Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Internetový marketing

Viktor Janouch

Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk

Cena v prodejně: 399 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-40
359

U dodavatele

80-90ks na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí pá 3.5 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání po 6.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 3.5

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpo 6.5
Balíkovna79 Kčpo 6.5
Zásilkovna69 Kčpo 6.5
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpo 6.5
Zásilkovna SK95 Kčút 7.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 3.5
WEDO doručení na adresu65 Kčpo 6.5
Zásilkovna - domů99 Kčpo 6.5
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpo 6.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 7.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Reklama na Internetu - Marketingová komunikace - Podpora prodeje - Public Relations - Přímý marketing - Internetové komunikační prostředky - Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
EAN9788025143117
Rozměry167 x 225 mm
Datum vydání27. 08. 2014
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:376
Nakladatelství:Computer Press
Jazyk:česky